Klachtenregeling

Wij lossen je klacht zo snel mogelijk op

Heb je een klacht over ons? Laat het ons direct weten, dan zorgen we zo snel mogelijk voor een goede oplossing!

 

Onze klachtenprocedure in 7 stappen:

  1. Je dient mondeling, schriftelijk of via het klachtenformulier een klacht in bij Fonkel. Vermeld in ieder geval uw naam, klantnummer, telefoonnummer en of emailadres, de naam van de betrokken Fonkel- medewerker, de datum en een beschrijving van de klacht.
  2. Fonkel stuurt je binnen vijf werkdagen een bevestiging per post of e-mail. Hierin staat onder meer wie je contactpersoon is. Hij of zij is niet betrokken bij de klacht of bij de medewerker waarover de klacht gaat.
  3. Fonkel neemt de klacht in behandeling. Als wij de klacht niet in behandeling nemen, hoor je dit – met uitleg – binnen vijftien werkdagen.
  4. Wij stellen de medewerker waarover de klacht gaat in de gelegenheid om zijn of haar kant van het verhaal toe te lichten. Ook mag je nogmaals je klacht toelichten. Van de toelichting worden aantekeningen gemaakt.
  5. Wij handelen de klacht indien mogelijk binnen vijftien werkdagen af. Dit kan worden uitgesteld, als we nog onvoldoende informatie hebben. Je wordt schriftelijk op de hoogte gesteld.
  6. Jouw contactpersoon schrijft een onderbouwde reactie op de klacht en stuurt deze naar je.
  7. Klacht in goede overeenstemming opgelost.
Inloggen